Inspirisan luksuznim jahtama, novi Rodius je Vaš veran “kruizer na suhom” za kratka i duga putovanja. Sa dužinom od 5.13 metara, 4x4 pogonom i bogatom opremom, ovaj masivni van može da preveze do 7 osoba, zajedno sa njihovim prtljagom, u izuzetno komfornom maniru. Zahvaljujući svojim terenskim genima, ovaj zaista izusetan automobil uspeva da u visokom stilu kombinuje jakost i visoku prohodnost jednog SUV-a, sa osećejem prostranosti i praktičnosti jednog MPV-a.
Novi Rodius je univerzalan igrač, koji zadovoljava sve potrebe bilo da su u pitanju poslovne aktivnosti, putovanja ili zabava.
Vozačev prostor je opremljen visokokontrastnom instrument tablom, board kompjuterom i volanom sa grijačima. Uređaji imaju LED osvetljenje za bolju čitljivost i postavljeni su u centralnom vidnom polju vozača kako ne bi sklanjao pogled sa puta. Bluetooth veza omogućava daljinsku kontrolu audio sistema i mobilnih telefona što doprinosi još većoj udobnosti i sigurnosti.
Konfiguracija sedam sjedišta pruža prostor, lak pristup i veliku praktičnost. Zadnja klupa je specijalno dizajnirana da putnicima u trećem redu pruži više prostora.
Kada od svog automobila dobijete maksimum, tada i Vaša svakodnevica postaje ljepša.
Sa višedecenijskim iskustvom u proizvodnji 4WD vozila, SsangYong je dizajnirao svoj model Rodius stavljajući akcenat na stabilnu vožnju kako na putu tako i van njega. Novi motor i već potvrđeni pogon, usavršeni naprednom tehnologijom, pružiće Vam najbolje iskustvo u vožnji koje možete dobiti od jednog automobila visoke prohodnosti.
.
Sjajno novo srce - Performanse bolje nego ikad.
Rodius-a pokreće novi turbo dizel agregat sa direktnim ubrizgavanjem zapremine 2,2 litra i snagom od 178 k.s. i u potpunosti ispunjava najstrože evropske standarde o emisijama izduvnih gasova - Euro 6. Motor je koncipovan tako da svoj maksimalni obrtni momenat isporučuje u području niskih obrtaja, a to se odražava kako na efektivnost pri radu tako i na bolju dinamiku. Maksimalni obrtni momenat se isporučuje u opsegu od 1,400-2,800 obrtaja u minuti, upravo tamo gde motor radi tokom većeg dijela vožnje, a ovo sa druge strane garantuje i odlična ubrzanja pri preticanju.
Kvalitetni manuelni ili automatski menjači odgovaraju svim stilovima vožnje
6-stepeni manuelni mjenjač
Zahvaljujući svom širokom spektru, 6 - stepeni manuelni mjenjač omogućava poboljšano ubrzanje a takođe i visoko ekonomičnu vožnju pri manjim obrtajima na otvorenom putu. Efikasnost i izdržljivost su takođe poboljšane optimizacijom podmazivanja, dok je posebna pažnja posvećena smanjenju buke mjenjača pri promeni stepena prenosa.
7-stepeni E-tronic Mercedes automatski mjenjač
Automatski 7 E-tronic mjenjač, proizvod Mercedes-Benz-a, omogućava nesmetan i tih rad. Napredni AI program prati rad vozila i može predvidjeti vozačeve namere, dok optimalna promjena stepena prenosa osigurava najbolje performanse pri velikim brzinama uz istovremeno smanjenje potrošnje goriva.
Ručni režim (sa 7-stepenim AT)
Rodius sa automatskim mjenjačem ima i opciju sportske vožnje. Prekidači na mjenjaču i volanu (D-/D+) omogućavaju vozaču manuelnu promjenu stepena prenosa.
Udobnost limuzine, čvrstina SUV
Rodius raspolaže svim savremenim tehnologijama koji omogućavaju glatku i komfornu vožnju, koju možete iskusiti jedino u luksuznim limuzinama. Putovanje u ovom SUV-u predstavlja zadovoljstvo kako za vozača tako i za putnike.
Napredni sistemi oslanjanja za bezbjednu i udobnu vožnju
Prednji točkovi imaju gornju i donju viljušku koje omogućavaju optimalan kontakt točkova što daje stabilnost u vožnji. Udobnost vožnje je dodatno poboljšana Dual action gasnim amortizerima, stabilizatorom i oprugama.
Zadnji točkovi: 8-vezno nezavisno oslanjanje - Svaka od ovih veza ima poseban zadatak lociranja na točku čime omogućava stalnu stabilnost upravljanja i odlično rukovanje pri promjenama uslova na putu. Osim toga, točkovi se kreću nezavisno jedan od drugog, smanjujući kretanje šasije pri lošim uslovima na putu, održavajući optimalnu kontrolu točkova sve vrijeme.
![]() |
Normalni uslovi na putu 2WD High-gear Mode Kod normalnih uslova na putu 100% obrtnog momenta motora se prenosi na zadnje točkove što omogućava maksimalnu efikasnost u vožnji Rextona. |
![]() |
4WD High-gear režim Kada je neophodan dodatni pogon, vozač može uključiti pogon na sva četiri točka kada je vozilo u pokretu. Ova tehnologija dolazi do izražaja i pri kretanju na strmoj uzbrdici, omogućavajući Rexton-u da krene sa mrtve tačke jednostavno i bezbjedno. |
![]() |
Klizave uzbrdice i teški off-road uslovi4WD Low-gear režim (4WD Lock) Korišćenjem 4WD lock režima manuelno se dijeli snaga između prednjih i zadnjih točkova pri brzinama manjim od 40 km/h. Zaključavanje diferencijala je ključna funkcija za kampere ili ljubitelje prirode, s obzirom na to da je njena primjena široko rasprostranjena u planinskim i stjenovitim oblastima. |
ENGINE
|
SV220 (Diesel 2.2L w/ CDPF) | SV200 (Diesel 2.2L w/ CDPF) | SV320 | ||||||||
DRIVEN WHEELS
|
2WD
|
Part time 4WD
|
2WD
|
Part time 4WD
|
2WD
|
Part time 4WD
|
|||||
TRANSMISSION
|
6MT
|
7AT
|
7AT
|
6MT
|
5AT
|
5AT
|
5AT
|
5AT
|
|||
EMISSION
|
Euro 6
|
Euro 5
|
Euro 3
|
Euro 4
|
|||||||
Dimensions
|
Overall length |
mm
|
5,130
|
5,130
|
|||||||
Overall width |
mm
|
1,915
|
1,915
|
||||||||
Overall height |
mm
|
1,815 (1,850: with fashion rail)
|
1,815 (1,850: with fashion rail)
|
||||||||
Tread | Front |
mm
|
1,610
|
1,610
|
|||||||
Rear |
mm
|
1,620
|
1,620
|
||||||||
Overhang | Front |
mm
|
975
|
975
|
|||||||
Rear |
mm
|
1,155
|
1,155
|
||||||||
Wheelbase |
mm
|
3,000
|
3,000
|
||||||||
Approach angle |
degree
|
19.4
|
19.4
|
||||||||
Departure angle |
degree
|
18.6
|
18.6
|
||||||||
Ramp angle |
degree
|
18.9
|
18.9
|
||||||||
Min. clearance | Front |
mm
|
185
|
185
|
|||||||
Rear |
mm
|
200
|
200
|
||||||||
Min. turning radius |
mm
|
5.7
|
5.7
|
||||||||
Weight
|
Gross vehicle weight |
kg
|
2,750
|
2,750
|
2,850
|
2,750
|
2,750
|
2,850
|
2,750
|
2,850
|
|
Kerb weight |
kg
|
1,981 ~ 2,053
|
1,995 ~ 2,066
|
2,135 ~ 2,204
|
1,968 ~ 2,040
|
1,922 ~ 2,064
|
2,104 ~ 2,173
|
2,030 ~ 2,125
|
2,140 ~ 2,235
|
||
Gross trailer weight | Braked |
kg
|
2,000
|
2,000
|
2,000
|
2,000
|
|||||
Unbraked |
kg
|
750
|
750
|
750
|
750
|
||||||
Engine
|
Fuel |
-
|
Diesel
|
Diesel
|
Petrol
|
Petrol
|
|||||
Capacity |
cc
|
2,157
|
1,998
|
3,199
|
3,199
|
||||||
Bore X stroke |
mm
|
86.2 X 92.4
|
86.2 x 85.6
|
89.9 x 84
|
89.9 x 84
|
||||||
Compression ratio |
-
|
15.5 : 1
|
16.5 : 1
|
10.0 : 1
|
10.0 : 1
|
||||||
Number of cylinders |
-
|
4 in-line
|
4 in-line
|
6 in-line
|
6 in-line
|
||||||
Performance
|
Max. power |
kW/rpm
|
130.9/4,000
|
114/3,400~4,000
|
162/6,100
|
162/6,100
|
|||||
ps/rpm
|
178/4,000
|
155/3,400~4,000
|
220/6,100
|
220/6,100
|
|||||||
Max. torque |
Nm/rpm
|
400/1,400~2,800
|
360/1,500~2,800
|
312/4,600
|
312/4,600
|
||||||
kg.m/rpm
|
40.7/1,400~2,800
|
36.7/1,500~2,800
|
31.8/4,600
|
31.8/4,600
|
|||||||
Max. speed |
Km/h
|
187
|
180
|
181
|
181
|
191
|
191
|
||||
Fuel consumption
|
CO2 (combined) |
g/km
|
189
|
196
|
205
|
199
|
205
|
212
|
365
|
325
|
|
Combined |
L/100km
|
7.2
|
7.5
|
7.8
|
7.5
|
7.8
|
8.1
|
15.6
|
14.3
|
||
Urban |
L/100km
|
8.9
|
9.7
|
9.8
|
9.8
|
9.9
|
10.1
|
20.5
|
19.0
|
||
Extra Urban |
L/100km
|
6.2
|
6.2
|
6.6
|
6.3
|
6.6
|
6.9
|
12.9
|
11.6
|